۰۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱

تمهیدات ویژه برای تردد مسافران جزیره هرمز

مدیر بندرگاه جزیره هرمز گفت: برای جابجایی مسافران در ایام پیک تردد تمهیدات ویژه ای اندیشیده شده است.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۴۲۸۳۶
تمهیدات ویژه برای تردد مسافران جزیره هرمزمحمدی در گفتگو با خبرنگار مانا در هرمزگان اظهار کرد: به دلیل وجود دانشگاه در جزیره هرمز، اواخر هفته بندرگاه این جزیره پرکار می شود.
وی با اشاره به اینکه در آخر هر هفته شاهد جابجایی حدود 1300نفر بین بندرعباس و جزیره هرمز هستیم، افزود: برای رفاه حال این مسافران تمهیدات ویژه ای اندیشیده شده است.
مدیر بندرگاه جزیره هرمز با اشاره به همکاری خوب مدیر بندر شهیدحقانی بندرعباس، تصریح کرد: هماهنگی های لازم به منظور جابجایی مسافران و دانشجویان این جزیره صورت گرفته و مشکل خاصی برای بحث تردد نداریم.
محمدی ادامه داد: در همین راستا شناورهای بزرگ مسافری مانند میداس که ظرفیت جابجایی بیش از 210مسافر را دارد، در مواقع نیاز وارد این مسیر می شود.
وی گفت: برای ورود مسافران و دانشجویان به جزیره مشکل خاصی وجود ندارد اما در برگشت به دلیل همزمانی اتمام اکثر کلاسهای دانشجویان، تا حدودی معطلی بوجود می آید.
وی در پاسخ به این سوال که چرا  برخی شناورها در بعضی مواقع در مسیر هرمز بندرعباس اقدام به سوار کردن مسافر بیش از حد معمول و ظرفیت می کنند، توضیح داد: گاهی پیش می آید که فرد به دلیل خستگی و برای از دست ندادن زمان، سوار شناور می شود و با وجود نبود جا، از شناور پیاده نمی شود.
محمدی با اشاره به کنترل شناورها، افزود: این اتفاق همیشگی نیست و در برخی مواقع به دلیل ازدحام ، مسافان بیش از حد معمول سوار شناور می شوند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار