۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵

صنایع شیلاتی در بخش کشاورزی قرار گرفت

مدیرکل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان سازمان شیلات ایران از استفاده صنایع شیلاتی از تسهیلات بخش کشاورزی در سال93 خبرداد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۴۲۷۹۰
صنایع شیلاتی در بخش کشاورزی قرار گرفتبه گزارش مانا از بندرعباس، عیسی گلشاهی در دیدار با صنایع شیلاتی استان هرمزگان با اشاره به مزایای تشکیل شورای صنایع شیلاتی استان هرمزگان گفت: مشارکت صاحبان صنایع، بخش خصوصی و همچنین دولت به صورت متحد راه حلی مناسب برای برون رفت صنایع شیلاتی از مشکلات است.
وی افزود: تمامی صنایع شیلات از سال 93 در بخش کشاوری قرار می‌گیرند و می‌توانند از تسهیلات بخش کشاورزی و سوبسیت‌های این بخش استفاده کنند.
گلشاهی از استفاده صنایع شیلاتی از تسهیلات بخش کشاورزی در سال93 خبرداد و گفت: تقویت و توانمندسازی شورای صنایع استان را لازمه بقاء و موثر بودن این شورا است.
مدیرکل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان سازمان شیلات ایران تصریح کرد: این شورا باید به گونه‌ای باشد که پیگیر مشکلات صنایع باشد و از بخش‌های دیگر و به ویژه بخش دولتی مطالبه‌گر پاسخ مناسب برای حل مشکلات صنایع باشد.
وی یکی از نتایج تشکیل شورای صنایع را افزایش دقت در نظارت بخش دولتی و همچنین حل مشکلات صنایع با سرعت بیشتر و مطلوب تر خواند.
گلشاهی از حمایت جدی دولت از صنایع شیلاتی خبر داد و گفت: صنایع شیلاتی می توانند برای تامین کالا ها وتجهیزات مورد نیاز خود از ارز مرجع بهره مند شوند.
وی تصریح کرد: کل اعتبارات و تسهیلات اعطایی به صنایع شیلاتی با نرخ سود 15درصد محاسبه خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار