۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵

آلمانی ها در منطقه آزاد اروند سرمایه گذاری می کنند

شرکت NHH آلمان یکی از بزرگترین شرکت های مونتاژ ماشین آلات صنعتی ،‌ علاقمندی خود را جهت حضور و سرمایه گذاری با مشارکت بخش خصوصی در منطقه آزاد اروند اعلام کرد.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۴۲۷۶۰
آلمانی ها در منطقه آزاد اروند سرمایه گذاری می کنندبه گزارش مانا معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند با اعلام اینکه مدیرعامل این شرکت آلمانی و هیات همراه امروز از ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه آزاد اروند بازدید کردندگفت : در این دیدار که با حضور مدیر عامل آن شرکت و شرکت VTRو اعضای همراه صورت گرفت ، ‌ضمن بازدید از توانمندی ها و ظرفیت های منطقه ، بر لزوم حضور اینگونه سرمایه گذاران توانمند و پرتوان به منظور توسعه بخش صنعتی منطقه تاکید شد.
موسوی افزود : این شرکت علاوه بر فعالیت در بخش مونتاژ ماشین آلات سنگین و قطعات تکمیلی مربوطه ، در زمینه خدمات لجستیکی و تجهیزات انبارداری نیز فعالیت دارد و تمایل داریم تا از حداکثر توان این شرکت به منظور حضور فعال و گسترده در منطقه آزاد اروند استفاده کنیم.
شرکت NHH آلمان ، در زمینه مونتاژ خودروها و ماشین آلات سنگین راه سازی ، وسایل نقلیه باربری ،‌ صنعت کشاورزی ،‌ جرثقیل و خودروهای ویژه عملیات اضطراری نظیر خودروهای آتش نشانی در اروپا فعالیت می کند .
ارسال نظرات
آخرین اخبار