۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸

نجات 4 سرنشین قایق تفریحی در قشم

معاون اموردریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از نجات چهار سرنشین یک قایق تفریحی مضطر از خطر غرق شدن در آب های ساحلی بزرگترین جزیره خلیج فارس خبر داد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۴۲۷۵۳
نجات 4 سرنشین قایق تفریحی در قشمبه گزارش مانا، مهدی نوفرستی درباره جزییات این حادثه، اظهار کرد: عصر روز گذشته جمعه 26اردیبهشت‌ماه جاری، حوالی ساعت 19:10یک فروند قایق تفریحی در اسکله هامون(فجر) قشم که در شرایط آب و هوایی نامساعد گرفتار امواج خروشان دریا شده بود، به علت از دست دادن کنترل خود، اعلام اضطرار کرد.
وی ادامه داد: مرکز هماهنگی و نجات دریایی بندرعباس به محض دریافت پیام اضطرار، هماهنگی‌های لازم را با برج کنترل بندر شهید زاکری قشم انجام داده و در کمتر از یک دقیقه شناور ناجی 15 به محل موقعیت سانحه اعزام شد.
معاون امور دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه تیم جستجو و نجات با سرعت عمل خود اقداماتی را برای نجات حادثه دیدگان عملیاتی کردند، افزود: حوالی ساعت 19:25 چهار سرنشین قایق سانحه دیده توسط ناجی 15 نجات یافتند و شناور نیز که از نوع پارویی و بدون موتور بود، در اسکله صیادان جنب بندر شهید ذاکری پهلو داده شد.
وی در پایان توضیحات خود از موفقیت آمیز بودن این عملیات با نقش آفرینی پرسنل ناجی 15 خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر، هر چهار نفر سرنشین این قایق تفریحی در صحت و سلامت کامل به سر می برند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار