۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲

مدیرکل جدید گمرک باهنر معرفی شد

طی مراسمی باحضور مسولان استانی و کشوری مدیرکل جدید گمرک شهیدباهنر بندرعباس معارفه شد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۴۲۷۵۲
مدیرکل جدید گمرک باهنر معرفی شدبه گزارش خبرنگار مانا از بندرعباس،مدیرکل دفتر نظارت و ترانزیت گمرک جمهوری اسلامی ایران در این مراسم اظهار کرد: امور تجارت باید از مبادی رسمی صورت بگیرد و مبادی غیررسمی باید بسته شوند.
دشتانی با تاکید براینکه امور گمرکی باید تسهیل شود، افزود: بسیاری از مشکلات و تخلفات در سیستم تجارت کشور به دلیل مکانیزه بودن و سنتی بودن امور اتفاق می افتد.
مدیرکل دفتر نظارت و ترانزیت گمرک جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در راستای استفاده از تجهیزات نوین و الکترونیکی، بزودی سامانه اطلاعاتی داشبورد راه اندازی می شود.
وی تاکید کرد: جی پی اس هاباید راه اندازی شوند و قوانین باید به گونه ای باشد که کامیون ها به خودشان اجازه ندهند پس از ورود به ایران جی پی اس را خاموش کنند، زیرا از این طریق سوءاستفاده های بسیاری شده است.
به گزارش مانا دراین مراسم نوروزی که با حکم رییس کل گمرکات کشور منصوب شده است و سابقه مسئولیت در گمرک آبادان را نیز در کارنامه دارد، بعنوان مدیرکل جدید گمرک شهیدباهنر بندرعباس معارفه شد.
پیش از این نیز" قادر "حدود یک سال این مسئولیت را برعهده داشت و اکنون نیز باحکم رییس کل گمرکات کشور به سمت مسیول گمرکات استان کرمان منصوب شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار