۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵

کشف 15میلیون لیتر سوخت قاچاق در سال گذشته

فرمانده پیشین دریابانی استان هرمزگان از کشف 15میلیون لیتر سوخت قاچاق در سال گذشته طی عملیات‌های مختلف خبر داد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۴۲۷۲۵
کشف 15میلیون لیتر سوخت قاچاق در سال گذشته
به گزارش خبرنگار مانا از بندرعباس، سرهنگ محمد ایزدی، فرمانده پیشین دریابانی استان هرمزگان در مراسم معارفه فرمانده جدید دریابانی هرمزگان از اجرای 52طرح عملیاتی در سال گذشته خبر داد و افزود: در مجموع این عملیات‌ها بیش از 15میلیون لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شد وعلاوه بر آن، حدود 5هزار لیتر سوخت نیز به دریا ریخته شد.
وی با تقدیر ازمسئولان قضایی و اطلاعاتی استان با بیان اینکه یک حجم قابل‌توجه از موادمخدر از طریق خشکی به دریا برده می‌شود، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز بیش از یک تن موادمخدر توسط مجموعه دریابانی استان کشف و ضبط شده است. 
ایزدی با تاکید براینکه افزایش استعداد تکاوری در مجموعه دریابانی استان هرمزگان مورد تاکید بوده است، گفت: چابکی در دریا با استفاده از شناورهای تندرو سبک به حد بسیار مطلوبی رسیده است.
فرمانده پیشین دریابانی استان هرمزگان با بیان اینکه نگاه اعتدال بعنوان یک واژه حاکمیتی در برنامه کاری‌ام در دریابانی استان هرمزگان بوده است، خاطرنشان کرد: خودباوری، تعامل خوب بین مرزبانان و مرزنشینان، و برخی از مسائل دیگر در دریابانی هرمزگان مورد تاکید بوده است.
وی ادامه داد: 46 پاسگاه مرزی دریابانی استان را به سنگر پدافندی و همچنین سایر امکانات و اقلام موردنیاز تجهیز کردیم و این یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته دراین مدت بوده است.
براساس این گزارش، دراین مراسم سرهنگ احمد دادستانی بعنوان فرمانده دریابانی استان هرمزگان معارفه شد.
برچسب ها: سوخت قاچاق
ارسال نظرات
آخرین اخبار