۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴

پروتکل حفاظت از دریای خزر در برابر آلودگی رای گرفت

عضو کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون لایحه تصویب پروتکل(تشریفات) حفاظت از دریای خزر در برابر آلودگی ناشی از منابع و فعالیت های مستقر در خشکی رای گرفت.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۴۲۶۸۵
پروتکل حفاظت از دریای خزر در برابر آلودگی رای گرفتبه گزارش مانا به نقل از خبرگزاری خانه ملت هدایت الله میرمرادزهی در تشریح جزئیات جلسه امروز بعداز ظهر کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی گفت: ادامه بررسی طرح نجات و احیاء دریاچه ها و تالابها، رأی گیری نهایی لایحه تصویب پروتکل(تشریفات) حفاظت از دریای خزر در برابر آلودگی ناشی از منابع و فعالیت های مستقر در خشکی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر و ارائه گزارش مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور محورهای جلسه امروز کمیسیون کشاورزی مجلس بود.
نماینده مردم سراوان زابلی و سیب سوران در مجلس شورای اسلامی با یادآوری ارجاع بندهای 2، 3 و 4 طرح نجات و احیاء دریاچه ها و تالابهای کشور به کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی و رای گیری به منظور اصلاح این بندها، گفت: این سه بند مورد رای گیری قرار گرفت که نمایندگان به اصلاح این بندها رای موافق دادند.
این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: در بخش دوم این جلسه رأی گیری نهایی لایحه تصویب پروتکل(تشریفات) حفاظت از دریای خزر در برابر آلودگی ناشی از منابع و فعالیت های مستقر در خشکی الحاقی به کنوانسیون چارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر ارجاعی از کمیسیون امنیت رای گیری شد و اعضای حاضر به این لایحه رای موافق دادند.
میرمرادزهی با بیان اینکه ارائه گزارش مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر محور سوم جلسه امروز کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی مجلس بوده است، گفت: بر اساس گزارش ارائه شده توسط مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در حال حاضر فقط 25 درصد روستائیان و عشار تحت پوشش این صندوق قرار دارند.
عضوکمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه درحال حاضر 6 میلیون نفر از کشاورزان، روستائیان و عشایر تحت پوشش عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر قراردارند، تصریح کرد: 5 درصد حق بیمه را بیمه شدگان، 10 درصد را دولت و 15 درصد نیز توسط صندوق بیمه پرداخت می شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار