۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲

دعوت از گروه‌های اقتصادی برای حضور در ایزوایکو

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: اولین مزیت این صنعت اشتغال است و اشتغال یک مولفه اقتصادی است که اشتغال با سرمایه گذاری ایجاد می‌گردد و باید در این عرصه بخوبی مزیت های این صنعت را شناسایی کرد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۴۲۶۸۰
دعوت از گروه‌های اقتصادی برای حضور در ایزوایکوبه گزارش مانا از بندرعباس، اکرمی با اشاره به اینکه در اوایل دهه 80 مجتمع کشتی سازی، یکی از بحران‌های استان بوده است، افزود: در گذشته این صنعت با مشکلات مالی روبرو بود ولی اکنون گزارش مدیرعامل این مجموعه بسیار خوشحال‌کننده است.
وی با بیان اینکه عملکرد ایزوایکو از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است، تصریح کرد: کارهای بسیار شاخص و ارزشمندی در این مجموعه انجام شده ولی این صنعت راه درازی در پیش دارد.
این مقام مسئول در استان هرمزگان با اشاره به اینکه صنعت کشتی‌سازی به استان عزت و آبرو بخشیده است، ادامه داد:اولین مزیت این صنعت اشتغال است و اشتغال یک مولفه اقتصادی است که اشتغال با سرمایه گذاری ایجاد می گردد وباید در این عرصه بخوبی مزیت های این صنعت را شناسایی کرد و باید از صندوق حمایتی وزارت خانه و ظرفیت این صنعت استفاده کرد.
اکرمی در خصوص جذب سرمایه گذار عنوان کرد: در حوزه جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی آماده هرگونه همکاری با این صنعت هستیم و تمام تلاش خود را برای دعوت از تیمهای اقتصادی جهت بازدید از مجتمع کشتی سازی بکار خواهیم بست و بسته های سرمایه گذاری ایزوایکو را در کارگروه اشتغال باید تایید کرد و مشکلات این صنعت با دستگاه های دولتی نیز باید حل شود.
وی در خصوص سخت و زیان آور بودن مشاغل این صنعت خاطر نشان کرد: مشاغل مرتبط با این صنعت به نوعی سخت و زیان آور است و مشاغل سخت و زیان آور و دغدغه اشتغال را بررسی و پیگری می کنیم که حاشیه ها مانع تولید این صنعت نشود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار