۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱

توسعه بندر چابهار یک پروژه ملی است

مدیر ارشد سازمان حسابرسی کشور گفت: طرح توسعه بندر چابهار یک پروژه ملی است و باید از همه توان و ظرفیت ملی برای رشد آن استفاده کرد.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۴۲۶۷۲
توسعه بندر چابهار یک پروژه ملی استبه گزارش خبرنگار مانا، سعدی اسعدی در بازدید از پروژه طرح توسعه بندر شهید بهشتی هدف از این بازدید را،بررسی این طرح به صورت میدانی و وضعیت درآمد و هزینه و نقطه نظرات مسوولین پروژه عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار یکی از طرحهای اولویت دار کشور است و در چند سال اخیر تغییرات و پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشته ،به همین منظور برای بررسی وضعیت طرح به صورت میدانی و پیش بینی بودجه های آتی و درآمد و هزینه آن  سفری به بندر چابهار داشتیم .
وی افزود: مهمترین مسایل بررسی شده در این سفر نقطه نظرات مسوولین، رشد و پیشرفت فیزیکی طرح در راستای پیشبرد اهداف طرح برای ما مهم بوده است.
در ادامه رضوانی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان ضمن بر شمردن مزیتهای توسعه بندر چابهار هم از لحاظ اقتصادی و امنیتی گفت: طرح توسعه چابهار یکی از گزینه های مهم توسعه محور شرق است و یکی از افتخارات سازمان بنادر ودریانوردی این است که در شرایط تحریم این پروزه ملی لحظه ای توقف کاری نداشت که این خود نشان از بکارگیری مدیریت صحیح در شرایط دشوار است .
برچسب ها: بندر چابهار
ارسال نظرات
آخرین اخبار