۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۵

افزایش ایمنی کشتی ها با رسوب گذاری بنادر مازندران

مدیرکل بنادر مازندران گفت: انجام مطالعات بهینه رسوب گذاری شامل ارائه مطالب و موضوعات علمی و طرح های مناسب دریایی در بنادر نوشهر و فریدونکنار مازندران ضروری است.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۴۲۶۴۰
افزایش ایمنی کشتی ها با رسوب گذاری بنادر مازندرانبه گزارش مانا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، منوچهر تاتینا بر ضرورت انجام مطالعات پایش رسوب گذاری در بنادر نوشهر و فریدونکنار به منظور افزایش ایمنی تردد کشتی ها تأکید کرد.
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران افزود: به دلیل ورود بخشی از رسوب به حوضچه بنادر تابعه اداره کل، انجام مطالعات بهینه رسوب گذاری شامل ارائه مطالب و موضوعات علمی و طرح های مناسب دریایی برای رفع این معضل راهگشا است.
این مسئول با بیان اینکه انجام مطالعات پایش برای کلیه سازه های دریایی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است، خاطرنشان کرد: پس از انجام مطالعات رسوب گذاری، می توان از طریق احداث موج شکن و یا تطویل آن نسبت به رفع این مشکل برای ایمنی بیشتر تردد کشتی ها اقدام کرد.
تاتینا از پیگیری های انجام شده از طریق سازمان بنادر و دریانوردی در این رابطه خبر داد و ابراز امیدواری کرد با مساعدت مسئولان ذیربط برای رفع این مشکل اقدام اساسی صورت گیرد.
برچسب ها: بندر نوشهر
ارسال نظرات
آخرین اخبار