۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴

لوایح دریایی؛میهمان این هفته مجلس

پنج لایحه دریایی؛این هفته در کمیسیون های عمران ، قضایی و حقوقی و اقتصادی مجلس شورای اسلامی بررسی می شود.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۴۲۶۳۹
لوایح دریایی؛میهمان این هفته مجلسبه گزارش مانا در روزهای یکشنبه و دوشنبه 21 و 22 اردیبهشت ماه جاری ؛ پنج لایحه دریایی در کمیسیون های عمران ، قضایی و حقوقی و اقتصادی مجلس شورای اسلامی بررسی می شود.
بر اساس این گزارش لایحه پروتکل اصلاحی موافقتنامه کشتیرانی تجاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کوبا در کمیسیون عمران بررسی خواهد شد.
همچنین لایحه اصلاحات قانون الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به پروتکل 1978 مربوط به کنوانسیون بین المللی جلوگیری از آلودگی دریا ناشی از کشتی ها سال 1973 (مارپل) - مصوب 1380 - و اصلاحات بعدی آن مطرح خواهد شد.
علاوه بر این لایحه تصویب قطعنامه های کنفرانس مورخ 1389اعضای کنوانسیون بین المللی استانداردهای آموزش، صدور گواهینامه ها و نگهبانی دریانوردان (STCW) بررسی می شود
در کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس نیزلایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون تحدید مسوولیت برای دعاوی دریایی به بحث و تبادل نظر گذاشته می شود.
همچنین درکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی لایحه الحاق بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری به محدوده منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار مطرح و مورد بحث قرار خواهد گرفت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار