۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰

سومین همایش ملی شناورهای تندرو آغار به کار کرد

سومین همایش ملی شناورهای تندرو به همت انجمن علمی پژوهشی دریایی و با حضور سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه ، روسای دانشگاه ها و افراد مرتبط با صنایع دریایی صبح امروز چهارشنبه در دانشگاه امام حسین (ع) آغاز به کار کرد.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۴۲۶۳۳
سومین همایش ملی شناورهای تندرو آغار به کار کردبه گزارش خبرنگارمانا هدف از برگزاری این همایش توسعه صنعت شناورهای تندرو و بومی سازی این صنعت در کشور، گردهمایی متخصصان مراکز علمی و ارگان های دریایی، تقویت حضور بخش خصوصی در پروژه های دریایی، آموزش وتحقیقات، قرار دادن موضوع فن آوری شناورهای تندرو در بخش جامع علمی کشور و تقویت زیرساخت های دانشگاهی در حوزه شناورهای تندرو عنوان شده است.
در این همایش مقالاتی در زمینه مدل سازی امواج دریا در بررسی تجربی دریامانی شناورها در آزمایشگاه، ارزیابی تاثیر شرایط مرزی گوناگون بر کیفیت شبیه سازی عددی یک شناور تندرو با در نظر گرفتن شبکه دینامیکی، اثر حذف میکرو حباب ها قبل از فرآیند نفوذ رزین در ساخت سازه های کامپوزیتی و توسعه یک مدل ریاضی جهت محاسبات مانورپذیری در شناورهای تندرو ارایه می شود.
آموزش و مهارت های انسانی، فناوری شناورهای تندرو، چالش ها و موانع توسعه صنعت شناورهای تندرو تفریحی و مسابقه ای، تحقیقات و توسعه، فلسفه و استراتژی کاربرد از جمله محورهای اصلی سومین همایش شناورهای تندرو است.
برچسب ها: همایش
ارسال نظرات
آخرین اخبار