۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷

زیرساخت های گردشگری بندر کنگان توسعه می یابد

فرماندار کنگان از توسعه زیرساخت های گردشگری و توریستی در بندر کنگان خبر داد.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۴۲۶۱۴
زیرساخت های گردشگری بندر کنگان توسعه می یابدبه گزارش مانا عباس تبرکی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی ایجاد مجموعه بزرگ گردشگری چشمه کنگان اظهار داشت: کنگان از شهرستان های مهم و تاثیرگذار در کشور است و بخش زیادی از درآمد کشور در این منطقه تامین می شود.
وی با تاکید بر لزوم تحقق شعار سال افزود: امسال توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده و تلاش برای تحقق شعار سال باید مورد تاکید باشد.
فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: مدیران شهرستان کنگان باید به صورت شبانه روزی و با مدیریت جهادی برای موفقیت و پیشرفت شهرستان همت کنند و در این مسیر هیچ کس نباید کم کاری کند.
تبرکی اضافه کرد: ایجاد کارگروه های تخصصی در کنگان برای تحقق شعار سال در دستور کار است و تاکنون چند کارگروه در شهرستان با حضور نخبگان انجام گرفته است.
وی بر لزوم توسعه زیرساخت های گردشگری و توریستی در بندر کنگان خبر داد و افزود: با توجه به وضعیت خاص این شهرستان به دلیل گسترش حوزه صنعت و محدود شدن امکانات تفریحی مردم، ایجاد زیرساخت های گردشگری در آن ضرورت است.
فرماندار کنگان یادآور شد: احداث مجموعه بزرگ گردشگری چشمه با بهره گیری از مواهب الهی، می تواند این منطقه را به مکانی مناسب برای تفریح و نشاط مردم و مهمانان تبدیل کند.
تبرکی بیان کرد: راه اندازی گشت های دریایی نیز از برنامه های مهمی است که در فروردین ماه با استقبال مهمانان و گردشگران نیز مواجه شده است.
وی گفت: همه مردم و مسئولان باید در راستای رشد و اعتلای شهرستان کنگان اهتمام ورزند و نباید کم کاری و اهمالی انجام شود.
برچسب ها: بندر کنگان
ارسال نظرات
آخرین اخبار