۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰

افتتاح نمایندگی جذب بار کشتیرانی در بنادر خشک چین

شرکت حمل کانتینری کشتیرانی با هماهنگی دفتر نمایندگی شانگهای این شرکت ، جهت توسعه مناطق و محدوده جذب بار در بنادر خشک چین دفتر نمایندگی افتتاح کرد.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۴۲۵۸۹
افتتاح نمایندگی جذب بار کشتیرانی در بنادر خشک چینبه گزارش مانا افتتاح این دفتر با هدف ایجاد مزیت رقابتی و توسعه نقاط جذب محمولات به شهرهای داخلی و بنادر خشک چین و همچنین ارائه خدمات اسنادی و خدمات مورد نیاز صاحبان کالا و رسیدگی مستقیم ، فوری و بلاواسطه به مشکلات تجار ایرانی ایجاد شده است.
علاوه بر این از آنجا که این شهر از بنادر خشک بسیار فعال در چین است ، با افتتاح این بندر کالاهای صادراتی در بندر خشک شهر" ایی وو" بارگیری و جهت حمل به بندر نینگبو ارسال می شود.
بر اساس این گزارش بیش از 200 تاجر ایرانی و 13 هزار تاجر خارجی در شهر"ایی وو" واقع در 260 کیلومتری شهر شانگهای فعالیت دارند و مجموع صادرات کالا در سال گذشته از این شهر به ایران به ارزش بیش از 860 میلیون دلار گزارش شده است.
با افتتاح این بندر زمینه توسعه و جذب بار توسط کشتیرانی در بنادر خشک چین فراهم خواهد شد. همچنین از این پس تجار ایرانی می توانند از طریق این نمایندگی نسبت به رسیدگی و رفع مشکلات حمل محمولات خود از این بندر به ایران اقدام کنند.
برچسب ها: افتتاح دفتر
ارسال نظرات
آخرین اخبار