۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵

نیازی به سایر کشورها نداریم

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید براینکه در بحث آموزشی نیازی به کشورهای دیگر نداریم، گفت: آموزش‌های ما برای دانشجویان و کارکنان از استانداردهای جهانی برخوردار است.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۴۲۵۸۴
نیازی به سایر کشورها نداریمامیر دریادار حبیب‌اله سیاری در گفتگو با خبرنگار مانا در بندرعباس در پاسخ به سوالی پیرامون الحاق شناورها و تجهیزات جدید به نداجا، اظهار کرد: در سال جاری و در آینده نزدیک الحاق‌هایی به نداجا صورت خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه امسال ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دماوند به ناوگان نداجا الحاق خواهد شد، افزود: همچنین زیردریایی فاتح نیز در سال جاری به نداجا الحاق می‌شود.
دریادار سیاری بیان کرد: همچنین برخی از شناورهای سطحی و زیرسطحی که مراحل اصلی تعمیرات و بازسازی آنها انجام شده، به ناوگان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران الحاق خواهند شد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: در بحث نیروی انسانی، تفاوت ما با گذشته این است که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تمامی کارکنان نیروی دریایی در خارج از کشور تحصیل می‌کردند.
وی ادامه داد: در گذشته دوره‌های تخصصی کارکنان نداجا در خارج از کشور برگزار می‌شد اما امروز دانشگاه حضرت اما‌م‌خمینی(ره) نوشهر دانشجویان را پرورش می‌دهد.
سیاری با تاکید براینکه در بحث مسائل آموزشی نیازی به کشورهای دیگر نداریم، تصریح کرد: آموزش‌های ما برای دانشجویان و کارکنان از استانداردهای جهانی برخوردار است.
فرمانده نداجا گفت: با همین آموزش و توانمندی علمی می‌توانیم در عرصه دریاهای آزاد حضور داشته باشیم و اگر از این سطح آموزش برخوردار نباشیم، نمی‌توانیم در حرصه‌های جهانی حضور داشته باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار