۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴

رکاب‌زنی به مناسبت روز خلیج‌فارس

دوچرخه سوار نیروی دریایی سپاه طول 1400 کیلومتری سواحل خلیج فارس را در سالروز گرامیداشت خلیج‌فارس رکاب زد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۴۲۵۵۵
رکاب‌زنی به مناسبت روز خلیج‌فارسبه گزارش مانا از بندرعباس، ستوان دوم بسیجی حامد حسینی از رزمندگان نیروی دریایی سپاه و جمعی تیپ انصارالحجه(عج) این نیرو، پس از ۱۴۰۰کیلومتر رکاب‌زنی، امروز دهم اردیبهشت ماه روز ملی خلیج‌فارس وارد بندرعباس شد و در مراسمی مورد استقبال جمعی از فرماندهان و رزمندگان ستاد این نیرو قرار گرفت.
این بسیجی نیروی دریایی سپاه که طول سواحل خلیج‌فارس در استان‌های خوزستان، بوشهر و هرمزگان را با موفقیت رکاب زد، هدف خود از اجرای این برنامه را ترویج فرهنگ دوچرخه سواری، تأکید بر پاسداشت یاد و خاطره شهدای نیروی دریایی به ویژه شهدای تیپ انصارالحجه(عچ) و یادآوری موضوع مهم خلیج‌فارس و گرامیداشت روز ملی آن، عنوان کرد.
حامد حسینی رکاب‌زنی 19 روزه خود را از موزه دفاع‌مقدس خرمشهر آغاز و پس از حضور در یادمان اروند، حرکت خود را به سمت بندرعباس آغاز کرد و نهایتا در روز ملی خلیج‌فارس وارد شهر بندرعباس شد.
در مراسم استقبال از این رزمنده دلاور سردار ترابی، معاون بازرسی نیرو، حجت الاسلام زنگی‌آبادی معاون روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در نیرو و جمع دیگری از فرماندهان و مسئولان این نیرو حضور داشتند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار