۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹

قایق های تندروی سپاه تجهیز شد

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تجهیز قایق های تندرو این نیرو به سیمیلاتورهای ۱۰متری خبر داد.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۴۲۵۴۹
قایق های تندروی سپاه تجهیز شدبه گزارش مانا سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران در جمع خبرنگاران از تجهیز این نیرو به سیمیلاتورهای 10متری خبر داد و گفت: این سیمیلاتورها در مقیاس یک به یک ساخته شده و در حال حاضر روی شناورهای عاشورا نصب کردیم که قرار است روی شناورهای دیگر هم نصب کنیم.
وی با بیان اینکه این سیمیلاتورها را هفته پیش از اصفهان تحویل گرفتیم، گفت: پیش از این سیمیلاتورهایی که ساخته بودیم با شرایط واقعی فاصله داشت، اما این سیمیلاتورها شرایط کاملاً طبیعی را به وجود می آورد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه نقش ویژه ای در تأمین امنیت خلیج فارس دارد و آمریکایی ها در هرکجا که وارد می شوند عدم امنیت را به وجود می آورند و نه امنیت را، چرا که به دنبال اهداف استعماری خود هستند و اهداف آنها با منافع مردم منطقه در تضاد است.
سردار فدوی با بیان اینکه انرژی ای که از خلیج فارس عبور می کند برای جهان نقش هوا را دارد، گفت: تا چند سال دیگر انرژی کل جهان از طریق خلیج فارس تأمین می شود و عدم امنیت آن اوضاع جهان را به هم می ریزد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: می خواهیم یک روند عادلانه اقتصادی تأمین انرژی جهان را ضمانت کنیم و این کار را می توانیم انجام دهیم.
برچسب ها: سپاه پاسداران
ارسال نظرات
آخرین اخبار