۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲

برگزاری چهارمین جشنواره ملی خلیج‌فارس در بندرعباس

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان گفت: چهارمین جشنواره ملی فرهنگی و هنری خلیج‌فارس با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا برگزار می‌شود.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۴۲۵۲۱
برگزاری چهارمین جشنواره ملی خلیج‌فارس در بندرعباسبه گزارش مانا از بندرعباس، حجت‌الاسلام حسین مرشدی با اعلام این خبر اظهار کرد: این همایش صبح دهم اردیبهشت ماه جاری با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار می‌شود.
وی افزود: سخنرانی رییس ستاد استانی جشنواره، استاندار هرمزگان، امام‌جمعه بندرعباس و قرائت پیام رییس‌جمهور از دیگر برنامه‌های همایش روز ملی خلیج‌فارس است.
دبیر جشنواره ملی خلیج‌فارس اضافه کرد: رونمایی از کتب منتشر شده با موضوع خلیج‌فارس و تابلو هنری حدیث پیامبر اکرم(ص) در مورد خلیج‌فارس، تجلیل از منتخبین، اجرای نمایش با موضوع آزادسازی جزیره هرمز، اجرای موسیقی با موضوع خلیج‌فارس و گزارش همایش ملی علمی پژوهشی خلیج‌فارس از دیگر برنامه‌های همایش ملی خلیج‌فارس است.
نقالی با موضوع خلیج‌فارس، ارایه گزارش دبیر جشنواره و پخش کلیب از دیگر برنامه‌های این روز خواهدبود که حجت الاسلام مرشدی به آن اشاره کرد.
وی نمایشگاه سنگ نگاره‌ها، نقشه‌های تاریخی، عکس، نمایشگاه زیست‌محیطی و اجرای موسیقی سنتی خلیج‌فارس را از برنامه‌های جنبی این روز برشمرد و افزود: تشکیل زنجیره انسانی از جاسک تا گاوبندی به عنوان شرقی و غربی‌ترین نقطه استان نیز از دیگر برنامه‌ها در شهرستان‌های استان خواهد بود.
گفتنی است، چهارمین جشنواره روز ملی خلیج فارس با شعار رساندن پیام صلح و دوستی به تمام جهان است و برنامه‌های روز ملی خلیج فارس مبتنی بر این شعار برگزار در حال برگزاری است.
برچسب ها: خلیج فارس
ارسال نظرات
آخرین اخبار