۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶

راه اندازی خط کشتیرانی در استانهای شمالی

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران گفت : راه اندازی خط کشتیرانی مسافری در استانهای شمالی از محورهای همکاریهای دوجانبه روسیه و ایران است.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۴۲۵۱۶
راه اندازی خط کشتیرانی در استانهای شمالیبه گزارش مانا محمد محمدپور عمران ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این هیئت که به سرپرستی الکساندر ژیکلین استاندار آستاراخان فردا وارد ساری می شوند در زمینه های تجاری و بازرگانی به تبادل نظر می پردازند.
وی اظهار داشت: برقراری روابط مستقیم در زمینه های تکنولوژی و فناوری، شرکت در هیئت های تجاری و بازاریابی و تشکیل کارگروه سرمایه گذاری از دیگر اهداف این سفر است.
وی گفت: مشارکت در نمایشگاههای بین المللی دو کشور ، تقویت موافقتنامه های گمرکی و تعرفه های ترجیحی، ایجاد پرواز هوایی آستاراخان - ساری از دیگر مواردی است که پیگیری می شود.
محمد پور با بیان اینکه هیئت بلند پایه سیاسی و تجاری آستاراخان روسیه در راه سفر به استان است، گسترش همکاریهای دوجانبه را از اهداف این سفر دو روزه اعلام کرد.گفت: راه اندازی خط کشتیرانی بین استانهای شمالی، بهره گیری از ظرفیتهای تولید مرکبات و گل گیاه از دیگر محورهای این سفر دو روزه است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران یادآور شد: در این سفر دو روزه دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران و ژیکلین استاندار آستاراخان روسیه در نشستی مشترک به بررسی مفاد تفاهم نامه های مد نظر خواهند پرداخت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار