۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶

نجات سه سرنشین قایق صیادی در هرمزگان

معاون اموردریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از نجات سه سرنشین یک قایق صیادی مضطر از خطر غرق شدن در آب های خلیج فارس خبر داد.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۴۲۴۹۳
 نجات سه سرنشین قایق صیادی در هرمزگانبه گزارش مانا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، مهدی نوفرستی درباره جزییات این حادثه توضیح داد: دیروز ششم اردیبهشت ماه جاری حوالی ساعت 12:15ظهر یک فروند قایق صیادی ایرانی در 33مایلی جنوب شرقی بندرلنگه به علت شکستگی در ناحیه موتور و آبگرفتگی شدید، اعلام اضطرار کرد.
وی ادامه داد: بر اساس اطلاعات ارسالی به مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بندرعباس از طریق تماس با تلفن 1550، یکی از سه سرنشین این قایق دچار بیماری تشنج شده بود.
معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان بیان کرد: به محض دریافت پیام اضطرار، بلافاصله شناور ناجی 15 از بندر لنگه به محل موقعیت سانحه اعزام شد و همزمان با این اقدام نیز، با همیاران ناجی مستقر در روستای ساحلی باسعیدو جزیره قشم هماهنگی صورت گرفت.
نوفرستی گفت: حوالی ساعت 13:30 قایق مذکور به همراه سه سرنشین آن به سمت ساحل باسعیدو یدک شده و فرد بیمار نیز به درمانگاه این روستا منتقل شد.
وی در پایان از موفقیت آمیز بودن این عملیات با همکاری ناجی 15، همیاران ناجی و قایق های محلی خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر، هرسه نفر سرنشین این قایق صیادی در صحت و سلامت کامل به سر می برند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار