۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹

ارائه تسهیلات ویژه به سرمایه گذاران در چابهار

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: افزایش حجم بارگیری بنادر چابهار از 2.5 به 6 میلیون تن در سال می تواند موجب توسعه اشتغالزایی این منطقه شود.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۴۲۴۷۹
ارائه تسهیلات ویژه به سرمایه گذاران در چابهارعلی اوسط هاشمی در گفتگو با مانا گفت: زمینه های سرمایه گذاری بخش خصوصی در چابهار مهیاست و بومیان منطقه و سرمایه گذاران خارجی با سرمایه گذاری خود در بندر چابهار می توانند علاوه بر برخورداری از تسهیلات ویژه به شکوفایی استان نیز کمک کنند.
وی تصریح کرد: آماده شدن زیرساخت های صیادی باعث توسعه فعالیت های شیلاتی در منطقه خواهد شد که این خود توسعه و آبادانی را در این استان به همراه خواهد داشت.
هاشمی اظهار داشت: توسعه بخش صیادی، ترانزیت و کشاورزی منطقه چابهار بصورت ویژه از سوی دولت دیده می‌شود و اعتبارات خاصی به این شهرستان اختصاص خواهد یافت.
استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: نقش آفرینی منطقه آزاد در توسعه این استان در گرو راه اندازی ترانزیت کالا به نقاط مختلف دنیاست.
وی افزود: با توجه به اینکه بندر اقیانوسی چابهار با کشورهای هندوستان و پاکستان ارتباط آبی دارد می توان از موقعیت این بندر جهت واردات فراورده های گوشتی و تامین نیاز بازارهای کشور استفاده بهینه کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار