۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰

رشد 37 درصدی درآمد گمرک منطقه آزادقشم

مدیرگمرک، ترانزیت و ارزش افزوده سازمان منطقه آزاد قشم از رشد 37 ممیز 16 درصدی درآمدهای این گمرک در سال92 نسبت به سال 91 خبر داد.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۴۲۴۷۵
رشد 37 درصدی درآمد گمرک منطقه آزادقشمبه گزاش مانا محمد رضا عطاآبادی با بیان این مطلب افزود: درآمد کسب شده گمرک منطقه آزاد قشم در سال 92 از محل انجام تشریفات و اخذ عوارض، در تاریخ فعالیت 24 ساله این گمرک بی سابقه بوده است.
وی از برنامه ریزی مدون، فعالیت دو شیفت کاری و تلاش قابل تقدیر پرسنل زحمتکش گمرک سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان مهمترین عوامل رشد 37 ممیز 16 درصدی درآمد این گمرک در سال 92 نام برد.
مدیرگمرک، ترانزیت و ارزش افزوده سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به عملیات تخلیه کالا در اسکله های بهمن و کاوه قشم تاکید کرد: طی سال گذشته افزون بر 125هزار تن کالا به گمرکات منطقه آزاد قشم وارد شد که پس از انجام تشریفات گمرکی و اخذ عوارض مربوطه، در کوتاهترین زمان ممکن ترخیص و به صاحبان آن تحویل شد.
به گفته وی، سال 92 نیز همانند سال های گذشته مواد اولیه وارداتی خدمات تولید کنندگان مستقر در منطقه آزاد قشم از معافیت پرداخت عوارض برخوردار بوده اند. به گفته وی افزایش 250 درصدی صادرات کالا از گمرک منطقه آزاد قشم در سال گذشته در مقایسه با سال 91 رشد چشمگیری داشت که این میزان رشد صادرات کالا در تاریخ فعالیت های این مجموعه، بی سابقه بوده است.
مدیرگمرک، ترانزیت و ارزش افزوده سازمان منطقه آزاد قشم در پایان اظهار امیدواری کرد :روند روبه رشد درآمدهای این گمرک در سال 93 نیز با افزایش میزان صادرات و واردات کالا ادامه داشته باشد.
برچسب ها: منطقه آزاد قشم
ارسال نظرات
آخرین اخبار