۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰

تامین برق بندر صیادی گوگسر در سال جاری

مدیر کل اداره مطالعه و احداث بنادر صیادی سازمان شیلات ایران از تامین برق بندر صیادی گوگسر طی سال جاری خبر داد.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۴۲۳۹۹
تامین برق بندر صیادی گوگسر در سال جاریسید مصطفی بهشتیان به خبرنگار مانا گفت: عملیات ساخت بندر صیادی گوگسر واقع در شرق استان هرمزگان از سال 81 آغاز شده است.
وی با اشاره به اینکه روند ساخت بندر صیادی گوگسر تاکنون با 92 درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده است و با انجام عملیات محوطه سازی و تاسیسات پشتیبانی این پروژه به خاتمه خواهد رسید، خاطرنشان کرد: به منظور انجام این پروژه تا کنون 169 میلیارد و 321 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
به گفته وی، موج شکن به طول هزار و 300 متر، اسکله به طول 176 متر و لایروبی به حجم 300 هزار متر مکعب از جمله ویژگی های بندر صیادی گوگسر محسوب می شود.
این مقام مسئول در سازمان شیلات ایران در ادامه ، محوطه سازی به وسعت 500 هزار مترمربع، ساختمان های پشتیبانی به مساحت 300 متر مربع و سوله روی اسکله به مساحت هزار و 500 متر مربع را از دیگر ویژگی های این بندر صیادی عنوان کرد.
بهشتیان یادآور شد: بندر صیادی گوگسر که هم اکنون مورد بهره برداری صیادان قرار دارد، دارای ظرفیت تخلیه 253 تن صید است.
مدیر کل اداره مطالعه و احداث بنادر صیادی سازمان شیلات ایران، یادآور شد: از سال گذشته اقداماتی به منظور احداث سایت پشتیبانی، محوطه سازی و آسفالت راه دسترسی توسط پیمانکار بخش خصوصی انجام شده است که امیدواریم طی سال 93 این پروژه ها به اتمام رسد.
وی یکی از مهمترین برنامه های در نظر گرفته شده در بندر صیادی گوگسر طی سال 93 را، تامین برق منطقه بندری عنوان کرد و گفت: هم اکنون هیچ شبکه برقی در منطقه بندر وجود ندارد و ما مجبوریم از روستایی که در فاصله 30 کیلومتری بندر واقع شده ا ست برق بندر را تامین کنیم.
بهشتیان، خاطرنشان کرد: از آنجا که هم اکنون فقط یک شبکه برق به روستا اختصاص داده شده است نمی توان از این شبکه برق بندر را نیز تامین کرد.
وی گفت: بنابراین قصد داریم طی سال جاری با تخصیص اعتبارات کافی، شبکه برق موجود در روستا را تقویت کرده تا بتوانیم برای بندر صیادی گوگسر از آن شبکه برق تامین کنیم.
برچسب ها: شیلات
ارسال نظرات
آخرین اخبار