۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۴

تغییر زمان برگزاری همایش ارگان های دریایی

بیست و دومین همایش ارگان های دریایی، سوم و چهارم تیرماه برگزار می شود.
نویسنده: آتوسا اميری
کد خبر: ۴۲۳۷۹
تغییر زمان برگزاری همایش ارگان های دریاییبه گزارش مانا، بیست و دومین همایش ارگان های دریایی که قرار بود در روزهای پایانی اردیبهشت ماه برگزار شود، به سوم و چهارم تیرماه موکول شد.

بنا به اعلام دبیرخانه این همایش، این تغییر با تصمیم شورای عالی هماهنگی مدیران ارشد ارگان های دریایی کشور صورت گرفته تا همایش، همزمان با روز دریانورد (چهارم تیرماه) برگزار شود.

همزمان با تغییر تاریخ برگزاری همایش، مهلت ارسال مقالات نیز تغییر یافت و علاقه مندان می توانند اصل مقالات خود را تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه ارسال کنند.

30 اردیبهشت ماه، زمان ارسال مقالات تایید شده است و ثبت نام نهایی در همایش نیز تا تاریخ 17 خرداد، امکانپذیر است.

«نقش اجرای موثر مقررات در تامین ایمنی، امنیت و حفظ محیط زیست دریایی»، «منابع انسانی دریایی و اجرای موثر مقررات»، «اقتصاد حمل و نقل دریایی و نقش بنادر در توسعه دریامحور» و «نقش علوم و فنون دریایی و شیلات در توسعه دریایی کشور» محورهای برگزاری این همایش را تشکیل می دهند.

همایش ارگان های دریایی، با هدف ایجاد هماهنگی و روحیه تفاهم و همکاری بین ارگان های دریایی کشور و پیش بینی راهکارهای مناسب، جهت رفع معضلات و مشکلات احتمالی در جهت توسعه صنعت حمل و نقل دریایی کشور، برای نخستین بار در سال 68، در کیش برگزار شد.

از آن زمان، این همایش همه ساله با مشارکت ارگان های دریایی برگزار شده و امسال نیز به میزبانی پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی برگزار می شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار