۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵

آموزش کشتی های تانکر در مؤسسه آموزشی کشتیرانی

مدیرعامل موسسه آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از برگزاری دوره آموزشی مقدماتی کشتی های تانکر در این مؤسسه خبر داد.
نویسنده: آتوسا اميری
کد خبر: ۴۲۳۵۹
آموزش کشتی های تانکر در مؤسسه آموزشی کشتیرانیمهندس محمودرضا حق دوستی با اعلام این خبر به مانا گفت: این مؤسسه به منظور آماده کردن افسران ناوگان برای خدمت برروی کشتی های تانکر با اخذ مجوز از سازمان بنادر و دریانوردی اقدام به برپایی دوره های آموزشی کشتی های تانکر کرد.

وی ادامه داد :برگزاری دوره آموزشی مقدماتی کشتی های تانکر با همکاری اساتید به نام و دارای سابقه و تجربه طولانی در کشتی های نفتکش و حمل مواد شیمیایی انجام شده است.

مدیرعامل موسسه آموزشی کشتیرانی افزود: دانشجویان در دوره های آموزشی مذکور از کارگاه و شبیه ساز آموزشی مجهز به آخرین تجهیزات و نرم افزارهای مورد نیاز بهره خواهند برد.

وی با بیان اینکه اولین دوره مقدماتی شناورهای حمل مواد نفتی اواخر سال گذشته با موفقیت و رضایت مندی کامل فراگیران به پایان رسید ادامه داد:در حال حاضر مؤسسه آموزشی کشتیرانی برای اجرای دوره مقدماتی و پیشرفته کشتی های تانکر به صورت ماهانه برنامه ریزی کرده است که افسران و علاقه مندان به این دوره آموزشی می توانند نسبت به ثبت نام در این کلاس ها اقدام کنند.

حق دوستی تاکید کرد: با برگزاری دوره های آموزشی مذکور ، نیازی به اعزام افسران ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به دیگر مراکز آموزشی جهت گذراندن دوره های مذکور نخواهد بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار