۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱

افزایش تخلیه و بارگیری کالای نفتی در خوزستان

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت : با انجام بیش از 13 میلیون و 551 هزار تن تخلیه و بارگیری کالای نفتی در بنادر خوزستان شاخص عملیاتی تخلیه و بارگیری این نوع کالا ها از رشد 15 درصدی نسبت به سال گذشته برخوردار بوده است .
نویسنده: آتوسا اميری
کد خبر: ۴۲۳۵۳
افزایش تخلیه و بارگیری کالای نفتی در خوزستانبه گزارش مانا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ، ابراهیم ایدنی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت : با تخلیه و بارگیری 13 میلیون و 551 هزار و 820 تن کالاهای نفتی در مجموعه ی بنادر خوزستان طی یک سال گذشته بنادر خوزستان به رشد 15 درصدی در این زمینه رسیدند .

ایدنی همچنین میزان تخلیه و بارگیری کالای غیر نفتی در بنادر استان طی سال گذشته را بالغ بر 26 میلیون و 2هزار و 206تن و میزان تخلیه و بارگیری کالای کانتینری را طی همین مدت افزون بر 207 هزار و 299 تن برشمرد .

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به انجام جابجایی مسافر در بزرگترین پایانه مسافری دریایی کشور در بندر خرمشهر اظهار داشت : طی سال گذشته تعداد 41 هزار و 594 نفر از مرز دریایی بندر خرمشهر به کشورهای همجوار در خلیج فارس تردد داشته اند که این میزان رشد 17 درصدی نسبت به سال گذشته نشان می دهد .

وی همچنین میزان ترانزیت کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) بالغ بر چهار میلیون و 912 هزار و 77 تن برشمرد که از رشد 37 درصدی برخوردار بوده و میزان ترانزیت کالا در مجموع بنادر استان چهار میلیون و 921 هزار و 63 تن بوده است که رشد 33 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می دهد .
ارسال نظرات
آخرین اخبار