۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳

آمادگی سیستم بانکی در توسعه بنادر نوشهر

مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران خواستار حمایت سیستم بانکی از سرمایه گذاران فعال در بنادر این استان شد.
نویسنده: آتوسا اميری
کد خبر: ۴۲۳۴۹
آمادگی سیستم بانکی در توسعه بنادر نوشهربه گزارش مانا منوچهر تاتینا در دیدار با رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان، خواستار حمایت سیستم بانکی از سرمایه گذاران فعال در زمینه احداث و توسعه زیرساخت ها و تأمین تجهیزات مورد نیاز بنادر نوشهر و فریدونکنار شد .

وی افزود :با توجه به هزینه بالای سرمایه گذاری در بخش تاسیسات بندری ، در صورت همکاری سیستم بانکی برای تامین منابع مالی،ساخت و ساز در بنادر استان مازندران رونق می گیرد .

مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران ارائه تسهیلات بدون بهره از محل وجوه اداره شده و تضمین بخشی از سود سرمایه گذاری در بنادر را از راهکارهای اصولی سازمان بنادر و دریانوردی جهت تقویت بخش خصوصی و ایجاد بستر لازم برای حضور پررنگ تر این بخش در پروژه های مرتبط با امور بندری عنوان کرد.

تاتینا با اشاره به افزایش ترانزیت مواد نفتی از کشورهای عربی به آسیای شرقی و سوآپ مواد نفتی از ترکمنستان در ماههای اخیر ، ساخت انبار نفت را از نیازهای بنادر نوشهر و فریدونکنار برشمرد و خواستار سرمایه گذاری بخش خصوصی در این عرصه شد .

رئیس اداره امور شعبه بانک ملی استان مازندران نیز در این دیدار از آمادگی سیستم بانکی برای همکاری با بنادر استان برای تقویت سرمایه گذاری خبر داد و ابراز امیدواری کرد با گسترش مبادلات اقتصادی میان سیستم بانکی و بنادر شاهد توسعه و رشد روز افزون بنادر و استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت های بالقوه این مراکز مهم اقتصادی باشیم .
ارسال نظرات
آخرین اخبار