۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲

به آب اندازی ناوشکن دریای خزر

نخستین ناوشکن دریای خزر سال جاری به آب انداخته می شود.
نویسنده: آتوسا اميری
کد خبر: ۴۲۳۲۱
به آب اندازی ناوشکن دریای خزربه گزارش مانا فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام (ره) نوشهر روز سه شنبه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت روز ارتش در این دانشگاه افزود : این ناوشکن"دماوند"نام دارد و دانش آموختگان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) در ساخت آن نقش داشتند.

دریادار دوم خرداد حکیمی اظهار داشت : دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام (ره) نوشهر همچنین در تعمیر و بازسازی ناوشکن سبلان ، ساخت ناوشکن جماران و ساخت و تکمیل ناوچه موشک انداز و ناوشکن سهند نقش مهمی داشتند.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام (ره) نوشهر دستاوردهای این دانشگاه را در منطقه خاورمیانه بی نظیر توصیف کرد و گفت : دانش آموختگان این دانشگاه در حوزه های مختلف عملیاتی، جهاد خود کفایی، فرماندهی فنی در ناوگان و کارخانجات صنعتی فعالیت دارند.

وی افزود : اکنون فعالیت های علمی در این دانشگاه با دقت و کیفیت بالا پی گیری می شود و دانشجویان از علوم روز دنیا و شبیه سازی های پیشرفته بهره می برند.
دریادار دوم حکیمی با اشاره به رشادت های نیروهای مسلح در دفاع از نظام اسلامی یادآور شد: ارتش جمهوری اسلامی حافظ منافع و مایه اقتدار کشور است.

وی ماموریت نیروی دریایی ارتش را حفاظت و حراست از آب های سرزمینی و خطوط مواصلاتی تجاری ایران اسلامی اعلام کرد و گفت : برای شناساندن بیش از پیش نیروی دریایی و جایگاه دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر در جامعه در راستای جذب و تربیت نیروی انسانی نخبه و مستعد خواستار کمک از اصحاب رسانه هستیم.

دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر در سال 59 تاسیس شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار