۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶

بازدید فرمانده نیروی دریایی از پادگان آموزش تکاوری

فرمانده نیروی دریایی آجا از پادگان آموزش تکاوری تفنگداران نیروی دریایی منجیل بازدید کرد.
نویسنده: آتوسا اميری
کد خبر: ۴۲۳۱۹
بازدید فرمانده نیروی دریایی از پادگان آموزش تکاوریبه گزارش خبرنگار مانا امیردریادار حبیب ا... سیاری صبح امروز با ورود به استان گیلان از پادگان تکاوری تفنگداران نیروی دریایی منجیل بازدید کرد.

این پادگان با عنوان مرکز آموزش تکاوران دریایی با پذیرش دوره کلاه سبز فعالیت خود را از سال 51 آغاز کرد و پس از آن دوره‌های متوالی با فارغ‌التحصیلی 30 دوره درجه داری و 4 دوره افسری تا پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ادامه یافت.

پس از انقلاب نیز با هدف قطع هرگونه وابستگی نظامی و تربیت تفنگداران متعهد و متخصص با اتکاء به نیروهای متدین و باتجربه خودی و بهره گیری از امکانات موجود داخلی به مأموریت آموزشی خود ادامه داد و هم اکنون از قدمت 30 ساله برخوردار است.

مرکز آموزشی تفنگداران نیروی دریایی ارتش در منجیل آموزش نظامی را بر مبنای برنامه های آموزشی مصوب در نظام تحصیلی سال واحدی در یک سطح، دانش پژوهشان خود را تحت آموزش قرار می دهد.

در این مرکز دوره تخصصی تفنگداران و تکاوران دریایی برای درجه دارانی که می‌بایست به درجه ناواستوار یکمی نائل شوند و همچنین دوره سرپرستی جنگ‌های آبخاکی را برای درجه دارانی که باید به درجه ناوبان سومی مفتخر شوند اجرا می‌کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار