۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵

بازدید اعضا فراکسیون صنایع دریایی از بنادر کشور

از دو هفته آینده بازدید اعضاء فراکسیون توسعه بنادر و صنایع دریایی مجلس از صنایع، بنادر و حوزه های دریایی کشور آغاز می شود.
نویسنده: آتوسا اميری
کد خبر: ۴۲۳۰۰
بازدید اعضا فراکسیون صنایع دریایی از بنادر کشوربه گزارش مانا نایب رئیس فراکسیون توسعه بنادر و صنایع دریایی مجلس منصور آرامی در گفتگو با خانه ملت با تشریح جزئیات جلسه امروز فراکسیون توسعه بنادر و صنایع دریایی مجلس شورای اسلامی ، گفت: در جلسه امروز مقرر شد پنج کمیته به منظور ارزیابی وضعیت صنایع، بنادر و حوزه های دریایی کشور در فراکسیون تشکیل شود.

نماینده بندرعباس،قشم،حاجی آباد،ابوموسی و خمیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این کمیته ها عبارتند از کمیته سواحل و بنادر، شیلات و صیادی، صنعت دریا و فراساحل، آموزش و ایمنی و گردشگری است، تصریح کرد: این پنج کمیته به تناسب اهمیت و گستردگی صنایع دریایی کشور تشکیل شده اند.

نایب رئیس فراکسیون توسعه بنادر و صنایع دریایی مجلس با اشاره به اینکه مقرر شده است اعضای فراکسیون در قالب این کمیته ها از صنایع و حوزه های دریایی کشور بازدید داشته باشند، افزود: این برنامه از دو هفته آینده کلید خورده و اولین مقصد نمایندگان استان هرمزگان و بازدید از بندرشهید رجایی است.

آرامی با بیان اینکه در جلسه امروز مشکلات مربوط به شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) مورد بحث و بررسی قرار گرفت، تصریح کرد: مقرر شد در جلسه ای با حضور مدیران صدرا موارد و مسایل مربوط به این شرکت بررسی شود.

نایب رئیس فراکسیون توسعه بنادر و صنایع دریایی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در این جلسه پیشنهاد شد مرکز پژوهش ها و سایر نهادهای مرتبط مطالعه ی اولیه ای در رابطه با سازمان توسعه ی بنادر و صنایع دریایی کشور و آخرین وضعیت این سازمان انجام داده که مورد موافقت اعضا قرار گرفت.


ارسال نظرات
آخرین اخبار