۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳

ثبت 300 هزار نفر - سفر دری‌ای‌ی‌ در مازندران

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از رشد چشمگیر ایمنی سفرهای تفریحی دریایی در سواحل این استان در ایام نوروز امسال خبر داد.
نویسنده: مديريت پورتال
کد خبر: ۴۲۲۲۹
ثبت 300 هزار نفر - سفر دری‌ای‌ی‌ در مازندرانبه گزارش مانا سعید کیاکجوری با اعلام این مطلب افزود: همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی، اکیپ های ویژه شامل بازرسان متخصص دریایی به سواحل دریای مازندران و ایستگاههای تفریحی دریایی اعزام و بطور روزانه اجرای الزامات ایمنی توسط قایقرانان و مسافران را کنترل و پایش کردند که در مجموع بیش از 800 نفر- ساعت بازرسی از سواحل توسط کارشناسان اداره کل انجام شد.

وی افزود:همچنین یک فروند شناور تندرو ناجی در این مدت ضمن برخورداری از آمادگی لازم جهت هرگونه کمک رسانی،بطور مستمر نسبت به پایش سواحل استان اقدام کرد.

کیاکجوری یادآورشد: همکاری خوب مسافران و مسئولین شناورهای تفریحی در زمینه رعایت نکات ایمنی و توجه به الزامات دریایی سبب شد تا علیرغم ثبت نزدیک به 300 هزار نفر- سفر دریایی ، نوروز 93 بدون هیچگونه سانحه ای برای گردشگران در سواحل استان به پایان برسد و امیدواریم این امر با پیشرفت ایستگاههای تفریحی – دریایی و ساخت اسکله های ویژه درسال های آتی تداوم داشته باشد.
برچسب ها: نوروز
ارسال نظرات
آخرین اخبار