۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵

افزایش حضور گردشگران در کیش

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی کیش گفت: گردشگری دریایی مهمترین ظرفیت جزیره کیش است که جاذبه های متنوع این بخش موجب شده تا مسافران و مهمانان نوروزی بیشتر از این ظرفیت در مدت اقامت در جزیره استفاده کنند.
نویسنده: مديريت پورتال
کد خبر: ۴۲۱۶۱
افزایش حضور گردشگران در کیشبه گزارش مانا ˈمحمد محب خداییˈ با بیان این مطلب افزود:وجود سواحل زیبا، تفرجگاه های متعدد، مناظر دیدنی، امکانات مطلوب ورزش های آبی و دریاگردی در جزیره کیش همیشه با استقبال گردشگران مواجه بوده است.

به گفته وی، امسال بدلیل تنوع برنامه های مفرح و سرگرم کننده خانوادگی بویژه در سواحل کیش، استقبال و حضور گردشگران در این جزیره افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: برنامه ریزی مناسب و اجرای چندین جشنواره در سواحل، ساحل گردی را جایگزین خیابان گردی کرده است.

محب خدایی با بیان اینکه اسکله تفریحی و ساحل کشتی یونانی امسال در تعطیلات نوروزی میزبان جشنوراه های فرهنگی و هنری شاد و مفرح هستند، اظهار کرد: این برنامه ها موجب افزایش اقامت گردشگران در کیش شد.

به گفته وی، در هفته نخست تعطیلات نوروزی امسال در بخش گردشگران هوایی افزایش چشمگیری داشتیم ولی حضور گردشگران از مسیرهای دریایی بدلیل شرایط نامناسب جوی کاهش داشته است.

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی کیش خاطر نشان کرد: مدت اقامت گردشگران نوروزی در کیش ابتدا سه روز تعیین شده بود ولی بدلیل تقاضای زیاد، این مدت را به پنج روز افزایش دادیم.

وی گفت: امسال 98 درصد ظرفیت هتل های از پیش رزرو شده تکمیل شد ولی درصد اشغال تخت های هتل های 4 و 5 ستاره حدود 85 درصد بوده است.

محب خدایی افزود: بدلیل برنامه ریزی مناسب و همکاری کیشوندان و گردشگران در هفته نخست تعطیلات نوروزی ترافیک شهری کیش برغم یک طرفه کردن معابر اصلی، روان بود.

وی تصریح کرد: جانمایی محل اسکان موقت مسافران نوروزی امسال در حاشیه انتخاب شده بود که موجب توزیع ترافیک شهری شد این مهم به ما کمک کرد ترافیک شهری را کنترل کنیم.

وی یادآور شد: کیش امسال خیلی از اولین ها را در حوزه گردشگری تجربه کرد که حاصل تلاش و برنامه ریزی مسوولان و اجرای کارهای کارشناسی شده، بود.

محب خدایی توجه به گردشگری حلال را یکی دیگر از ظرفیت های مهم جزیره کیش اعلام کرد و گفت: باید برای توسعه این نوع گردشگری و جلب توریست مسلمان خارجی برنامه ریزی کنیم ضمن اینکه بسترهای لازم برای این منظور در کیش فراهم است.
برچسب ها: کیش نوروز گردشگر
ارسال نظرات
آخرین اخبار