۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰

افزایش قیمت بلیط شناورها توسط مناطق آزاد کیش و قشم

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از افزایش قیمت بلیط شناورهای مسیر قشم و کیش خبر داد و تاکید کرد: سازمان بنادر و دریانوردی دخالتی در افزایش قیمت بلیط شناورها ندارد.
نویسنده: مديريت پورتال
کد خبر: ۴۲۱۵۷
افزایش قیمت بلیط شناورها توسط مناطق آزاد کیش و قشمبه گزارش مانا از بندرعباس، مهدی نوفرستی در جمع خبرنگاران با بی‌ان ای‌ن مطلب افزود:افزایش هزینه بلیط مسیرهای دریایی کیش و قشم از سوی مناطق آزاد اعمال شده است و سازمان بنادر و دریانوردی هیچ گونه دخالت و اختیاری در کاهش یا افزایش قیمت بلیط شناورهای مسافری ندارد

وی ظرفیت برنامه‌ریزی شده ناوگان مسافرت دریایی برای تعطیلات نوروزی سال 93 را در مجموع 7 هزار و 663 صندلی اعلام کرد و گفت: 90 فروند شناور در ایام تعطیلات نوروزی به مسافرات دریایی خدمات می‌دهند.

نوفرستی با اظهار اینکه از این تعداد شناور 58 فروند مخصوص حمل مسافر است، بیان کرد: از این تعداد، 46 فروند مسیر قشم و 12 فروند نیز مسیر کیش را پوشش می‌دهد.

جانشین رییس کمیته سفرهای دریایی هرمزگان با اشاره به آخرین وضعیت ناوگان مسافرت دریایی این استان، خاطرنشان کرد: در مسیرهای دریایی قشم با افزایش 300 صندلی، ظرفیت موجود به 5هزار و 50 صندلی رسیده است.

معاون دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان اضافه کرد: ظرفیت مسیرهای دریایی کیش نیز به 2 هزار و 612 صندلی رسیده است.
برچسب ها: شناور
ارسال نظرات
آخرین اخبار