۱۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸

افزایش 30 درصدی اقامت مسافران نوروزی در قشم

رئیس کمیته آمار و اطلاعات ستاد هماهنگی خدمات سفر قشم گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد اقامت مسافران نوروزی در این جزیره با افزایش 30 درصدی همراه بوده است.
نویسنده: مديريت پورتال
کد خبر: ۴۲۱۴۶
افزایش 30 درصدی اقامت مسافران نوروزی در قشمبه گزارش مانا از قشم، کمال بیرامیان با بیان این مطلب افزود:بررسی‌های آماری نشان از تمایل مسافران نوروزی به اقامت طولانی‌تر در جزیره قشم نسبت به سال‌های گذشته دارد.

وی با اشاره به اینکه میانگین میزان ماندگاری اکثر مسافران نوروزی در سال گذشته به سه شب خلاصه می‌شد، افزود: این زمان در سال جاری به 4 شب و به عبارتی حدود 30 درصد افزایش یافته است.

به گفته مدیر مرکز پژوهش‌های توسعه و مطالعات راهبردی سازمان منطقه آزاد قشم، به میزان فراهم کردن امکانات سفر در این جزیره، می‌توان به افزایش ماندگاری مسافران در قشم امیدوار تر شد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین حجم ماندگاری مسافران قشم به افرادی مربوط می‌شود که با خودرو شخصی وارد این جزیره شده‌اند، گفت: با افزایش زمان ماندگاری مسافران در قشم میزان بازدید گردشگران از سایت‌های طبیعی و تاریخی جزیره عجایب هفت‌گانه خلیج‌فارس نیز افزایش یافته است.

بیرامیان در پایان به اعلام علاقمندی 85 درصد از مسافران نوروزی برای سفر مجدد به قشم اشاره کرد و گفت: علاقمندی این میزان از مسافران برای سفر مجدد به جزیره قشم، نشان از رضایت مندی نسبی گردشگران از ارائه خدمات توسط ستاد هماهنگی خدمات سفرهای قشم دارد.



برچسب ها: قشم
ارسال نظرات
آخرین اخبار