۱۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷

بارش باران در هرمزگان گردشگران را سردرگم کرد

وزش باد، کاهش نسبی دما و بارش باران در بخش‌های مختلف استان هرمزگان و خصوصا در بندرعباس و قشم، گردشگران نوروزی را سردرگم کرد.
نویسنده: مديريت پورتال
کد خبر: ۴۲۱۳۸
بارش باران در هرمزگان گردشگران را سردرگم کردبه گزارش مانا از بندرعباس، طبق اعلام هواشناسی هرمزگان، بارش پراکنده و رگباری باران در بخش‌های مختلف استان هرمزگان بسیاری از مسافران نوروزی را غافل‌گیر کرد.

کاهش محسوس دما، بارش پراکنده باران و آب‌گرفتگی برخی از معابر ازجمله مشکلاتی است که گردشگران نوروزی در هرمزگان امشب با آن روبرو هستند.

در بندرعباس، بارش باران موجب آب‌گرفتگی بسیاری از معابر شده و باتوجه به حضور حجم قابل توجه گردشگران، مسئولان ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی باید به فکر چاره‌ برای این افراد باشند.

البته، طبق اعلام روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، به علت همین بارندگی‌ها جلسه اضطراری کمیته بحران ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی هرمزگان تشکیل شده است.

از قشم نیز خبر می‌رسد بارش باران وضعیت شهر را از حالت عادی تاحدودی خارج کرده و موجب سردرگمی مسافران برای گذراندن شب شده است.

مدیرکل هواشناسی استان هرمزگان در گفتگو با مانا، اعلام کرد: براساس داده‌های هواشناسی، در 48ساعت آینده شاهد وزش باد و بارش پراکنده باران در بخش‌های مختلف استان هرمزگان خواهیم بود.

با وجود وزش باد از صبح امروز، بنادر مسافری استان روال عادی را پشت سر گذاشته و ترددهای دریایی بدون وقفه انجام شده است.
برچسب ها: بارش باران
ارسال نظرات
آخرین اخبار