۱۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳

استان بوشهر در آستانه ثبت رکوردی جدید

با توجه به ظرفیت های گردشگری فراوان بوشهر در نوروز 93، این استان در آستانه ثبت رکوردی جدید در جذب گردشگر قرار گرفته است.
نویسنده: مديريت پورتال
کد خبر: ۴۲۱۳۰
استان بوشهر در آستانه ثبت رکوردی جدیدبه گزارش مانا استان بوشهر با هوای کاملاً بهاری پذیرای میهمانان نوروزی است و لحظه به لحظه نیز بر تعداد مسافران نوروزی در استان خونگرم و میهمان نواز بوشهر افزوده می شود.

علاوه بر هوای دلپذیر و روح افزای استان بوشهر در عید نوروز که سالانه حجم انبوهی از مسافران نوروزی را به خود اختصاص می دهد امسال عوامل دیگری نیز در رونق هرچه بیشتر مسافران نوروزی به استان بوشهر دخیل شده اند که این عوامل خیلی از مسئولان را بر آن داشته تا پیش بینی رکورد جدیدی برای جذب مسافر در استان بوشهر داشته باشند.

عید امسال با قرار گرفتن کارگاه ساخت خیمه گاه حضرت ابوالفضل (ع) در نزدیکی ساحل بوشهر و تقارن وجود این کارگاه معنوی با ایام سوگواره حضرت فاطمةالزهرا (س) فضای معنوی خاصی را در نوار ساحلی شهر دارالحماسه و ولایتمدار بوشهر حکمفرما کرده است.

یکی از دیگر عواملی که افزایش مسافران نوروزی در استان بوشهر را در پی داشته افزایش توریست دریایی در بوشهر است که همگام با تاکید مسئولان استانی و کشوری پیرامون توسعه دریایی در عید 93 شکل جدیدی به خود گرفته است و روزانه مسافران زیادی در قالب تورهای گردشگری دریایی بر پهنه نیلگون خلیج همیشه فارس به دریانوردی می پردازند و از نزدیک با فضای صید و صیادی و فعالیت های ناخدایان و جاشوهای دریادل این دیار آشنا می شوند.
برچسب ها: بوشهر
ارسال نظرات
آخرین اخبار